Varázsoljon gondtalan mosolyt szerettei arcára műtét nélküli arcfiatalítás és a fogászat segítségével!

Blog / Tudástár

Egy nap az évben kiemelt figyelmet kapnak az édesanyák és a nagymamák. Május első vasárnapján őket köszöntjük anyák napja alkalmából és ezen a napon, ha lehet még több törődést adunk nekik, mint az év többi napján.

Minden édesanyának kijár a kényeztetés, éppen ezért klinikánk különleges anyák napi kedvezménnyel készült erre a különleges napra minden különleges édesanyának. A Scarlet műtét nélküli arcfiatalítás beavatkozás mellé most ajándék bőrdiagnosztikai elemzést és fogkőeltávolítást biztosítunk.

Hogyan történik a Scarlet műtét nélküli arcfiatalítás?

A Scarlet műtét nélküli arcfiatalítás eljárással a bőrbe szúrt, apró tűk melegítő hatásával hatékony megoldást kínál a ráncok elhalványításában, a megereszkedett bőr feszesebbé alakításában. A Scarlet műtét nélküli arcfiatalítás ugyanakkor a kisebb hegeket, sérüléseket is eltávolítja és felveszi a harcot a pigmentációval.

A bőrdiagnosztikai elemzés egyedülállóan megmutatja a bőrünk jellemzőit és ennek segítségével arcbőrünknek megfelelő arcápolót tudunk választani. A kozmetikai bőrdiagnosztikai elemzés személyre szabottan képes megmutatni a bőrünk egyedi jellegzetességeit.

A fogkőeltávolítással számos kellemetlenséget elkerülhetünk, mint például a vérző fogíny, vagy az elhanyagolt szájhigiénia miatt kialakult gyulladásos gócok. A rendszeres fogkőeltávolítás éppen ezért rendkívül fontos a szájhigiénia szempontjából.

Anyák napja alkalmából most egyedülálló kedvezményünkben a Scarlet műtét nélküli arcfiatalítás 80.000 Ft-os árán egy bőrdiagnosztikai elemzést és egy ingyenes fogkőeltávolítást is kap a csomagban.

műtét nélküli arcfiatalítás Budapest, fogászat Budapest

A kezelések összértéke 103.000 Ft helyett most 80.000 Ft!
Az akció május 31-ig érvényes, részletekért keresse rendelőnk munkatársait!
Lepje meg Ön is édesanyját egy tavaszi teljes megújulással! Minden kedves édesanyának és nagymamának boldog anyák napját kívánunk!