Dentium Implant Center Esztétikai fogászat és plasztikai sebészet Budapest

Plasztikai sebélszet

Szemöldökplasztika

SzemöldökplasztikaA szemöldökplasztika lényege a szemöldök körüli bőrréteg megfiatalítása, feszesítése, valamint a szemöldök felvarrása.

A szemöldökplasztika beavatkozás menete:

Mint minden beavatkozást, ezt is alapos konzultáció előz meg, melynek során orvosaink ismertetik a pácienssel a beavatkozás hatásait, mellékhatásait, valamint tanácsokat adnak a kezelés utáni regenerációs időszakra.

Ezután orvosaink egy kis bemetszést ejtenek a szemöldökök sarkába, melyen keresztül a homlok bőrrétegei alá kis átmérőjű szálakat vezetnek be, majd ezeket rögzítik. Ezek a szálak biztosítják a szemöldök feszességét.

Fontos megjegyezni, hogy a szemöldökplasztika egy önálló sebészeti beavatkozás, de az esztétikus eredmény elérés céljából azonban érdemes arcplasztikával együtt alkalmazni.
A kezelést helyi érzéstelenítés alkalmazása után végezzük el.

A szemöldökplasztika beavatkozás időtartama:

A beavatkozás időtartama hozzávetőlegesen 30 perc.

Tanácsaink a szemöldökplasztika beavatkozás utáni időszakra:

A homlok izmainak pihentetése javasolt néhány napig, de az életvitel zavartalanul folytatható.

Esetleges mellékhatások:
enyhe gyulladás

További kérdései vannak? Keressen fel minket bizalommal

A szemöldök plasztika célja: a szemöldök felvarrása az oldalsó részen vagy teljes hosszában.

A szemöldök plasztika műtéti eljárása: a szemöldök teljes hosszában történő felvarrása esetén három kis metszést ejtünk mindkét szemöldök felső sarkában. Vékony szálakat vezetünk a homlokrész bőre alatt a hajvonal mögött egészen a skalpig ahol a varratokat rögzítjük. Az oldalsó részen történő felvarrás esetén csak egy kis metszést ejtünk. Ez a beavatkozás önmagában, vagy arcfelvarrás és szemhéjplasztikai beavatkozással együtt végezhető.

Időtartam, aneszteziológia: a műtétet helyi érzéstelenítéssel végezzük, amely kb. 30 percet vesz igénybe.

Szemöldök plasztika műtét utáni teendők: másnap a páciens folytathatja megszokott életvitelét. Homlok mimika kerülendő néhány napig.

Ritkán előforduló szövődmények: enyhe szemöldök asszimetria.