Dentium Implant Center

Szájsebészeti kezelések

Szájsebészeti kezelések, melyek a Dentium fogászati rendelőnkben is napi szinten folynak a következők:

Fogak illetve foggyökerek extrakciója (eltávolítása) mely lehet egyszerű foghúzás vagy sebészi feltárásban elvégzett fogeltávolítás.

Fogak megtartó kezelése sebészi módszerrel.

A visszamaradt fogak sebészi eltávolításai különös tekintettel a bölcsességfogakra.

Foghúzás

Amennyiben a következő szituációk ismerősek az Ön számára, érdemes tovább olvasnia:

Bízza magát 15 éves szakmai tapasztalatunkra! Mi fog történni Önnel?

• A foghúzás mindig érzéstelenítés (általában helyi) mellett történik.
    Az érzéstelenítő hatása alatt tilos az étkezés, ugyanis ekkor a szánkban komoly sérülést tudunk okozni a bénultság következtében, úgy, hogy annak nem is vagyunk teljes tudatában.

A foghúzás utáni teendők:

A beavatkozás után a páciens érzékelhet enyhe hőemelkedést, esetleg láz is jelentkezhet nála.
Ilyenkor szükség esetén lázcsillapító, esetlegesen gyulladáscsökkentő gyógyszert is bevehetünk. A foghúzást követő fájdalmak enyhítésére nyugodt szívvel javasoljuk egy szem fájdalomcsillapító bevételét.

A beavatkozás utáni tanácsaink:

• A foghúzás napján tilos a szánkat öblögetni, hogy ne hátráltassuk a foghúzás helyén kialakult vérömleny kialakulását.
  • A foghúzás másnapjától fokozottabb szájhigiéniát javasolunk, vagyis többet, és alaposabban mossunk fogat.

Frontfog eltávolítás

8 000 .-

Premolaris kisörlő fog eltávolítás

10 000 .-

Molaris örlő fog eltávolítás

15 000 .-

Tejfog eltávolítás

5 000 .-

Gyökércsúcs rezekció

Bízza magát 15 éves szakmai tapasztalatunkra! Mi fog történni Önnel?

• A fog előkészítése után (gyökértömés) a gyökér csúcsát távolítjuk el sebészeti úton úgy, hogy közben ennek közvetlen környezetét is kitakarítjuk.

A gyökércsúcs rezekció utáni teendők:

Gyökércsúcs resectio

35 000 .-
  • A fog csúcsának és közvetlen környezetének megtisztitása. Ezáltal a húzásra ítélt fog megmenthető.

Bölcsességfogak eltávolítása

A bölcsességfog miatt különféle problémák léphetnek fel:

• A bölcsességfog egy része jelenik meg a szájban, nagy része az íny alatt marad, ezért a szájban előforduló baktériumok könnyen beférkőzhetnek az íny alá, s ezzel gyakran súlyos gyulladást okozhatnak.

• A helyhiány miatt a bölcsességfog növekedés közben nyomást gyakorol a meglévő fogakra, ennek eredményeképp az elülső fogak torlódhatnak.

• Ezeken kívül az ínyen át nem törő bölcsességfog esetekben cysta kialakulásához vezethet, mely a szomszédos fogak egészségét is veszélyezteti. Ennek megelőzéséért kérjük, hogy keressen fel bennünket.

Bízza magát 15 éves szakmai tapasztalatunkra! Mi fog történni Önnel?

Bölcsességfogak eltávolítása utáni teendők:

A beavatkozás utáni tanácsaink:

Majdnem minden embernek formálódik bölcsességfoga, azonban ezek a fogak sok esetben csak részben, vagy egyáltalán nem törnek át a fogínyen, és így nem vesznek részt a rágófunkcióban. Ennek oka egyszerűen az, hogy több fogunk van, mint amennyi a szánkban elfér.

Bölcsesség fog eltávolítása feltárással

30 000 .-
  • (műtéti úton)

A Szájsebészeti-Kezelések sorozatban a témánk ezúttal a gyökércsúcs-eltávolítás. Bármennyire is több bizalommal vagyunk ma a fogászati kezeléseket illetően mint 10-20 évvel ezelőtt, a fogászati rendelők látogatása a mai napit nem tartoznak a kedvenc időtöltéseink közé, hogy a szájsebészetet már meg se említsük. Pedig az elmúlt 20 évben sok új technológiát, új eszközöket és módszereket alkalmaznak a szájsebészeti és fogászati kezelések során, melyeknek egyetlen célja az, hogy a kezeléseket minél egyszerűbbé, hatékonyabbá és fájdalomentesebbé tegyék a páciensek számára.