Dentium Implant Center

Homlokplasztika

A homlokplasztika lényege:

A homlokon lévő laza, elöregedett bőrfelesleg eltávolítása, feszesítése, felvarrása, valamint a ráncok eltávolítása a homlokon és a két szemöldök között.

A homlokplasztikai műtét időtartama:

A beavatkozás nagyjából két órát vesz igénybe.

Hogyan zajlik a kezelés? Mi fog történni Önnel?

• Mint minden beavatkozást, ezt is alapos konzultáció előz meg, melynek során orvosaink ismertetik a pácienssel a beavatkozás hatásait, mellékhatásait, valamint tanácsokat adnak a kezelés utáni regenerációs időszakra.
  • Ezután skpalmetszés, vagy a mini felvarrás esetén a laza bőrszerkezet eltávolítása történik, mely megszünteti a függőleges ráncokat. A vízszintes ráncokat a frontal izom gyengítésével érjük el.
  • Fontos megjegyezni, hogy a homlokplasztika egy önálló sebészeti beavatkozás, de az esztétikus eredmény elérés céljából azonban érdemes arcplasztikával együtt alkalmazni.
    Minihasplasztika esetén nem kerül áthelyezésre a köldök. A heget úgy tervezik, hogy a viselt fürdőruha, fehérnemű eltakarja. Hasplasztika után mindig szükség van egy vagy két drainre - azaz szívócsőre.
  • A homlokplasztikai beavatkozás altatás után történik.

A homlokplasztika utáni teendőkről:

A beavatkozás után tanácsaink:

• 1 hétig nyugodt környezetben történő pihenést javaslunk.
  • Egy hét eltelte után a páciens zavartalan folytathatja életvitelét.
  • A varratokat 2 hét után távolítjuk el.

Előforduló szövődmények, későbbi mellékhatások:

Bőrpír, kismértékű gyulladás.

Homlokplasztika

750 000 Ft

Számos ókori civilizációban a homlok vonalairól, ugyanúgy, ahogyan a tenyérről is, azt állították, hogy nemcsak a múltat, hanem a jövőt is képes megmondani. (Mindenki saját belátására van bízva, hogy ezt elhiszi vagy sem.) Mindazonáltal egy dolog biztos: a homlok vonalai az öregedés folyamatára emlékeztetnek.